Семинари и Курсове 2018 » Мануални курсове 2012 г.

Мануални курсове 2012 г.

Мануални курсове 2012 г. Курсовете по фасциална терапия имат за цел да дадат на курсистите/учениците по-близък поглед върху промените които се случват в областа на палпаторната практика, както и в областа на мануалната терапия. Курсовете за задължителни за всички физиотерапевти, ерготерапевти, кинезитерапвети и всички видове терапевти които работят с телата на хората - масажисти, рехабилитатори, спортни терапевти, кинезиолози и двигателни терапевти. Курсовете са удобно разделени на 5 и са с продължителност 3-5 дена всеки. Курсовете са посторени по такъв начин, че всеки от тях може да бъде научен индивидуално, т.е. Не е нужно да ги учите в последователност. Единствения отличителен белег/особеност е, че първия курс поставя основата на разбирането/познанието за анатомията и физиологията на фасцията, както и някои базови/основни палпаторни метода, които ще помогнат на учениците/курсистите по-късно да разбират как да се отнасят с тялото от тази перспектива/гледна точка. Във всеки курс учениците ще научат различни методи за оценка, както и терапевтични техники.   Фасциална терапия 1: Мембранни и фасциални слоеве Курс за начинаещи-3 дни
Фасциална терапия 2:Миофасциални Меридиани 1-4 дни
Фасциална терапия 3: Миофасциални Меридиани 2-4 дни
Фасциална терапия 4: Миофасциална и висцерална терапия 1-3 дни
Фасциална терапия 5: : Миофасциална и висцерална терапия 2-5 дни   *Моля обърнете внимание, че курсовете са практически, което означава че курсистите ще учат как да използват преподаваните методи и ще могат да ги използват в клиничната практика след това.
Име на курса Дни на курса Часове на ден Описание на курса
Фасциални освобождавания 4 8-9 Според разбиранията на Барнес, но почиващи повече на поседните открития в областа на Физиотерапията. Подходящ за терапевти, които искат да погледнат и усетят по-отблизо работата с фасция.
Фасциални манипулации  А 4 8-9 Надграждане на остеопатичните разбирания как да работим с Фасциалните обвивки и Мембрани .
Фасциални манипулации  Б 5 8-9 Работа, сходна с „Анатомичните влакове”, изучаване  как и къде да гледаме по продължение на някои линии, открити от съвремени изследователи.
Фасциални манипулации  С 5 8-9 Работа, сходна с "Анатомичните влакове", изучаване  как и къде да гледаме по продължение на някои линии, открити от  съвремени изледователи.
Краниална терапия А 4 8-9 Базирана на работата на Остеопатите, но не единствен метод  за третиране на дълбоката фасция около главата, врата и торакса.
Краниална терапия В 4 8-9 Базирана на работата на Остеопатите, но не е единствения метод  за третиране на дълбоката фасция около поясната област , таза, и долния крайник.
Сухи игли А Мускулно-скелетни  4 8-9 Метод за бързо пемахване на болката, подходящ за всички мускулно-скелетни болки в горната част на тялото.
Висцерални мобилизаци  А 5 8-9 Третиране на мускулни проблеми чрез използване на  Висцерата като  фокусна точка на тези заболявания.
Висцерални мобилизаци  Б 5 8-9 Третиране на мускулни проблеми чрез използване на  Висцерата като  фокусна точка на тези заболявания, отиване по-дълбоко, включително и (към) торакса.
Биофийдбек-Болка и HRV 3 8-9 Показва как болката е свързана с HRV активностите, как да се използва за различни пациенти с хронични и остри заболявания.
Биофийдбек-SEMG 5 8-9 Изучава се как да се използва SEMG модуалността за наблюдение на  натоварвания, анализиране на движения, време на придвижване на ставата и миофасциална болка.
 Биофийдбек-Мулти модалност 6 8-9 Цялостен курс по Биофийдбек и приложения, използвани днес. Курсовете са в съответствие с изискванията на BCIA, позволяват на терапевта  да се яви на изпит  за диплома от BCIA.
Боуен Техника  1 Ниво, Европейски Боуен Колеж-ЕCBS  с Джулиан Бейкър UK 3 8 Изучават се основите на концепцията Боуен, техники за общо въздействие, разрешаване на най–често срещаните проблеми: болки в кръста, рамото, врата, стрес, лимфатични и др.